З кожним роком глобальна роботизація набирає обертів, торкаючись всіх сфер життєдіяльності людства. Звичайно, краще підготуватися до таких суттєвих змін наперед. Фахівці міжнародної групи IT компаній WebMate уважно стежать за трендами, щоб застосовувати найефективніші інструменти та пропонувати своїм клієнтам лише найкращі рішення для просування бізнесу.
Існує думка, що в найближчому майбутньому не виключена повна автоматизація налаштування реклами. Іншими словами, завдяки штучному інтелекту, чітка стратегія буде в автоматичному режимі підбирати всі критерії показу запущеної реклами (аудиторію, майданчик, час тощо), успішно замінивши функції таргетування в Google Ads. Роботи просто позбавлять рекламодавця права вибору аудиторій та майданчиків для показу реклами.
У цьому огляді розберемо, що таке автостратегії Google Ads і які вони бувають, для кого підходять, яке призначення.
Автоматичні стратегії Adwords є швидким та зручним способом підтримки ставок на бажаному рівні на тлі мінливих умов аукціону.
Відповідно до поставлених цілей, автоматичні стратегії в Google Ads дають можливість керувати ставками (наприклад, підвищення охоплення, конверсій та залучення трафіку).
Автоматична стратегія призначення ставок має перевагу перед ручним керуванням ставками – абсолютно всі процеси бере на себе Google без надання зайвих пояснень.
Як керувати по суті нерегульованим процесом і які параметри піддаються впливу?
Коли кампанії стануть автоматизованими, фахівцеві залишиться лише етап створення креативів та кампаній, а також вказівка параметрів бажаних результатів та ціни.
Більше того, навіть після внесення вами показів до чорного списку, на деяких майданчиках їхня демонстрація продовжиться.
У Google Ads рекламодавці можуть користуватися інструментом Smart-bidding.
Це інтелектуальне призначення ставок, як один з різновидів автоматичного призначення ставок у Google Ads. Все інтелектуальне призначення ставок відбувається в автоматичному режимі, проте не кожне автоматичне призначення ставок можна назвати інтелектуальним.
Суть інтелектуального призначення:
Google використовує багатофакторну статистичну аналітику та моделювання поведінки користувачів. Це на основі отримання великої кількості сигналів з різних джерел. Дія користувача об'єднуються за характерними ознаками, які Google згодом використовує для статистичного аналізу.
При виборі найбільш відповідного варіанта слід враховувати, на які мережі налаштовано націлення та яка Ваша мета, як рекламодавця – отримати перегляди, кліки, покази, конверсії.
У цьому випадку рекламодавець встановлює розмір бюджету. У завданнях системи – досягти максимально можливої кількості кліків.
Налаштування конверсії Google Adwords не вимагає використання складних алгоритмів у питаннях прогнозування конверсії.
Алгоритм простий - щоб отримати потрібний відсоток показів система підбирає оптимальні варіанти управління ставками.
Тут управління ставками відбувається так: ставимо цільову ціну конверсії, позначаємо системі свій бюджет (тобто скільки ми готові заплатити за конверсії). Система, в свою чергу, автоматично піднімає/опускає вартість кліка.
У цьому випадку рекламодавець встановлює бюджет та розмір допустимої для нього оплати за конверсію.
Для кого рекомендується така стратегія? Для Тих, хто зацікавлений в отриманні більшої кількості конверсій і готовий збільшувати витрати для досягнення максимального результату.
Тут Google отримує орієнтир (суму плати за конверсію) і мета системи - досягти максимального результату в межах зазначеної ціни. Дозволяє отримати більше конверсій за заданою ціною.
У цьому випадку система генерує максимально можливу кількість конверсій у рамках бюджету, заданого рекламодавцем та стурбована встановленими фінансовими рамками, коли важливо не перевищити бюджет, але водночас витратити його повністю.
Ця стратегія підходить тим, кого більше турбують витрати на рекламу, ніж сума, яку вимагатиме кількість отриманих конверсій. Тобто. отримати максимум конверсій у межах бюджету та при цьому не вказувати ціну за конверсію самостійно.
Іноді трапляється, що система трохи перевищує зафіксований ліміт бюджету або підштовхує рекламодавця збільшити суму заради досягнення результатів (вищої кількості конверсій).
Система "на автоматі" коригує ставки. Завдання – забезпечення максимально можливої кількості конверсій. Ця стратегія може бути як доповнення до призначення ставок вручну.
Налаштування конверсії Adwords при виборі стратегії «Максимальна цінність конверсії» передбачає, що пріоритетна орієнтація системи буде на бюджет, вірніше, щоб він дозволив досягти максимальних результатів.
Завдяки вибору цієї автоматичної стратегії, рекламодавець отримує максимальну цінність конверсії у межах свого бюджету, без позначення рентабельності інвестицій у рекламу.
Стратегія допомагає збільшити цінність конверсій за заданої рентабельності інвестицій у рекламу.
У кожному із зазначених випадків завдання системи – отримання вищої сукупної цінності. Налаштування конверсій Adwords дозволяє рекламодавцеві вказати бажаний рівень її цінності (наприклад, оцінка заявки з сайту – 10 доларів, дзвінок – 15 доларів).
У разі використання електронної торгівлі критерієм буде цінність транзакцій.
При налаштуванні «Цільової рентабельності інвестицій у рекламу», рекламодавець задає системі орієнтований рівень ROAS та її мета – максимальний результат у заданих рамках. Щодо лімітів за бюджетом, то цьому критерію відведено другорядне місце.
Показ оголошень у Google не стартує без заданого бюджету (максимальної суми витрат рекламної кампанії) та вибору варіантів призначення ставок. Бюджет визначається з урахуванням максимально допустимих витрат/добу. Тобто. суму, виділену на добу, треба помножити на період (кількість днів) дії рекламної кампанії.
За фактом витрати залежать від стратегії управління ставками.
Кожна стратегія призначення ставок служить для певного типу рекламних кампаній та цілей. На вибір стратегій ключове вплив мають цілі, яких хоче досягти рекламодавець.
Наприклад, інтелектуальна (розумна) стратегія призначення ставок підійде, якщо:
Стратегія "Максимальна кількість кліків" підійде тим рекламодавцям, які мають на меті залучення відвідувачів на сайт.
Для того, щоб відповісти на це питання, необхідно знати фактори, які впливають на рівень рейтингу оголошення. Їх 6.
Практика використання автоматичних стратегій демонструє добрі результати. Звісно, за умови, якщо до них правильно підготуватися.
Фахівців групи IT компаній WebMate професіонали з питань інтернет-просування бізнес-проектів будь-якого масштабу.
Але, для того, щоб відбулася «магія», необхідний тандем рекламодавця, який надасть усі необхідні вихідні дані та фахівця, який правильно внесе їх до алгоритму системи Google.
Звертайтеся і ми підберемо та налаштуємо автоматичні стратегії в Google Ads, які стануть ефективним інструментом досягнення цілей для вашого бізнесу.
Слід скористатися інтелектуальним призначенням ставок (комплексом стратегій із функцією призначення ставок під час аукціону). Система «автоматом» призначає ставки для забезпечення бажаної кількості чи цінності конверсій.
Процес заснований на машинному навчанні з урахуванням найрізноманітніших факторів, серед яких – вибір пристрою користувачем (смартфон, комп'ютер), його місцезнаходження, час, операційна система, мова.
Стратегія, за якої призначення ставок за клік відбувається в автоматичному режимі. У ручному режимі необхідно лише задати показник середнього денного бюджету та максимальну ціну, яку готовий заплатити за клік. Google Реклама візьме на себе підбір ставок, виконуючи завдання клієнта – отримання максимальної кількості кліків у межах зазначеного бюджету.
Для цього слід скористатися однією з таких стратегій призначення ставок.